tisdag 27 januari 2009

Starten

Oj, nu kör vi i gång! Sofia heter jag och har barnvagnsbutiken Våra Små tillsammans med mina systrar Hanna och Emma. Butiken ligger på Kungsgatan 2 i centrala Örebro.
Du finner även Alexandra i butiken och vid behov hoppar även Martina och Camilla in.
Jag är två barns mamma så bloggen kommer att innehålla mkt familjeliv och mkt om butiken.

Varför en blogg? Det känns lite som det ligger rätt i tiden och eftersom jag själv är lite smått beroende av att läsa andras bloggar så tänkte jag varför lägger jag inte ner lika mkt tid på en egen blogg!

Om du är ute efter att bli allmänbildad så är inte den här bloggen ngt för dig.
Mina inlägg kommer att vara spontana, med många inlägg om vad som händer på Våra Små och många inlägg om vad som händer i mitt inte så "glammiga liv"!

1 kommentar: