tisdag 17 mars 2009

Ett nytt liv har börjat...


När jag blev gravid med Tindra gick jag upp över 25 kg i vikt och jag lovade mig själv att börja träna så fort som möjligt!
Jag minns hur jag tittade på alla fina platta magar på stranden och tänkte att sååå skulle min mage minsann se ut.Sedan föddes min lilla prinsessa och månaderna gick och inte en situps blev gjord.
När Tindra blev sju månader slog jag på stort och köpte ett årskort på gym och dit gick jag 2-3 gånger innan jag blev förkyld.

Tiden gick och Jonas trackade mig varje månad för mitt outnyttjade kort...
Sedan blev jag gravid med Neo och då började jag titta på alla snygga magar igen och lovade mig själv att direkt jag jag inte hade ngn baby i magen då skulle jag träna och träna!!

Neo föddes och jag hade häcken full och det har jag tydligen haft sedan dess...
Men nu gott folk är jag på spåret igen jag ska bli så fit, he,he! Jag började mitt nya liv imorse på EnJoy.
Beach 09 here I come bättre sent än aldrig (det gäller att ha självförtroende,*ler*).
Och Jonas du ska få se nu kommer rutorna jag pratat om i snart 8 år att infinna sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar