torsdag 7 oktober 2010

Lite höstnytt!

God morgon kära vänner,
Vilket väder att vakna till, bläääh! Jag tycker om hösten men inte regnet som verkar ingå:-)...
Nu har jag laddat ner några bilder på lite nyinkommet i butiken. Jag kan lova att det kommer komma mkt nyheter framöver eftersom vi har fått in såå mkt nytt och eftersom jag har varit såå trög med uppdateringar!
Nästa vecka åker vi på en barn & baby mässa i Sthlm dessutom och då kommer jag att fota som en galning och informera er om vad det finns för nyheter på barnvagnsfronten osv. För det är alltid på höstmässan som vi får presentationer på alla nyheter som komma skall och det är så spännande...

Ha en fin dag i regnet(kanske det är sol där du bor)!

Kramar Sofia




Dessa urläckra åkpåsar från Elodie kom in på Våra Små igår! Pris:999:- st.





Nu är lagret påfyllt igen med danska rice underbara förvaringskistor... I LOVE RICE;)

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är tillbaka!

    Vad spännande med tv-inspelningen!! Kommer sitta som klistrad när det är dags för sändning! Typiskt att du inte får yppa någonting. Jag som blev såå nyfiken nu =)

    Åh, husen från Rice är superfina! Är så sugen på ett köp men frågan är bara vilken storlek som blir bäst. Hm..?

    Ha en fin kväll! Kraam /K

    SvaraRadera
  2. Vad skoj med så många nyheter! Tack rara för tipset om sittpuff! Måste jag spana in! Ser superfina ut!

    Åh, så spännande det ska bli att se snygga blondinen på TV! ;) Det ser vi fram mot!

    Ha en riktigt skön helg!

    Kraaaam!

    SvaraRadera