torsdag 20 januari 2011

Koh Lipe är såå underbart!

Hello fina vänner!
Hoppas allt är bra med er.Nu är vi på den underbara ön Koh Lipe som ligger långt söderut i Thailand (40 minuter från Malaysia). Är du på gång att åka till Thailand så är detta verkligen en ö att rekommendera! Koh Lipe liknar ingen annan Ö den har kritvitsand, turkost vatten på håll som är kristallklart när man är i vattnet.
Här äter man, solar, badar och blir galet utvilad;-)...

Tyvärr kan jag inte bjuda på bilder härifrån heller för jag har nu försökt att ladda upp foton utan resultat i en halvtimme:-(
Men håll ut snart är vi i civiliserade Phuket och då funkar internet som det ska!!
Innan Phuket åker vi dock till en pytte Ö i tre dagar Koh Bulon men därefter kommer bilder... Ååååh vad jag längtar att få visa dem:-)!!

Ha det gott så länge fina vän, Kramar i massor från Thailand:-)

6 kommentarer:

  1. Åå, det låter som ni har det fantastiskt! Ser fram emot att se bilder från öarna! Tobbe och jag är på väg till Riga där vi ska spendera helgen! Hälsa alla! Puss! /Emma

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad härligt det låter :) Det var jag som skrev till dig förut ang Koh Mook. Nu tänkte jag höra. Vi var ju på Lipe och Bulone förra året och älskade det! Om du jämför stränderna/havet mellan Mook och Lipe, vilket var bäst?:)

    Njut nu och må gott.

    Mvh Frida

    SvaraRadera
  3. Åh, det låter ju bara helt underbart! Blir skoj att se fler bilder!

    Kan LOVA att jag är avundsjuk! Längtar SÅ mycket efter sol & värme!

    Ha det nu så skönt och ta hand om er!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Vad sjukt jobbigt det låter att ladda upp foton utan resultat. För att gå in på min webshop går snabbt som tur är. Välkommen!

    SvaraRadera
  5. Barnshopping.se är en helt ny unik mötesplats för alla som gillar barnshopping. Här publicerar vi löpande färska nyheter på barnmarknaden, håller i spännande tävlingar, listar bra barnbutiker och låter våra läsare utbyta sina bästa barnshoppingtips.

    Besök oss du också!

    SvaraRadera
  6. Hej! Hittade precis hit från bloggtoppen :) Jag blev glad över att läsa lite om Thailand, vi planerar att bo där nästa vinter så det är bra med lite tips!

    SvaraRadera