fredag 23 april 2010

Galen i inredning!


Hej hopp FREDAG! Vad jag älskar fredagar och förmodligen du med...
Jag sitter här framför datorn och googlar på fina badrum och vinterrum för det är numera vår familjs största projekt i hemmet.
Hittar dock inget som är exakt så som jag föreställer mig att jag vill att det ska se ut men jag forsätter att leta!

Däremot gick jag in på min "favoritinredningsblogg House of PHILIA" för att kolla in hur hennes badrum ser ut men hon visade inga bilder på det. Hon visade dock bilder på sina barns rum och det minsta barnets rum är ju bara såå sött!
Titta själva på bilden ovan!
Det är nästan så att vi får skaffa ett tredje bara för att få inreda ett fint babyrum... (jag skojar Jonas du kan vara lugn:-)

Nej nu måste jag öppna butiken men vi hörs snart igen!

Massor av kramar Sofia

Ps Tar tacksamt emot matförslag för kvällen och gärna ngt enkelt!

4 kommentarer:

  1. Allt som hör tacos till men istället för köttfärs så bryner du kyckling i bitar!
    Enkelt och gott...
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Min familj brukar alltid äta något enkelt på freda`n och något mer avancerat på Lörda`n.
    Ikväll blir det skaldjurssoppa med vitlöksbröd, mums!

    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Jag ska göra småpizzor till kvällen med olika fyllningar, enkelt och gott;)
    Aaaoooooo vilket härligt barnrum vill ha...

    SvaraRadera