tisdag 13 april 2010

Lite nyheter!


Numera är du välkommen in på Våra Små för att amma,ge tilägg eller kanske lite välling, varsegod och slå dig ner i vår lilla hörna:-)
Jag passar även på att tacka mina mysiga grannar Malin och Svavek som kom in med blommor för att gratulera till utyggnaden!




De populära Rubbadu bilarna finns återigen hos oss i alla kulörer...


-Hej,hej vi tar slut nästan direkt vi kommer in på Våra Små, men nu är vi hemma igen=)



Mysig väska med prickig plåtservis...



Koffertväskor från kalikå finns i tre storlekar och i färgerna rosa med vita prickar och röda med vita prickar.




Små söta koffertväskor från danska Sebra till flick eller pojkrummet...



Underbar docka från Sebra som höjer upp ett helt rum...

4 kommentarer:

  1. Vad är priset på plåtservisen?

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia!
    Jag gilar din blogg och följer den sedan snart ett år. Jag saknar priser ibland när du lägger upp fina bilder och skulle uppskatta om du skrev dem med!
    Tack på förhand! Kramar Anette

    SvaraRadera
  3. Vad fint ni ordnat det och fina saker ni fått in! Håller helt med dig i föregående inlägg! Vi lyssnar inte på gamla skrutt-Anna :)

    Ha det gott i solen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej! Priset på plåtservisen är 249:-
    Och Anette jag brukar skriva ner priser nuförtiden men igår gjorde jag inlägget hemifrån och kom ej igåg exakta priser!
    Och Blondetty:-) tack för komplimangen!

    Kram Sofia

    SvaraRadera