måndag 26 april 2010

Maria Montazami hysteri!


Du ser här är vi på gång jag och syrran Emma och försöker få den rätta Maria Montazami frillan...
(fotot är från min födelsedagsfest och jag skämtar)...


Vilken underhållande kvinna! Jag sitter här uppkrupen i soffan och är uttråkad och så börjar måndagens underhållning Hollywood fruar och Maria M står som vanligt för underhållningen...
Jag blir genast på gott humör efter att ha fått min veckodos av Maria Montazami!
Vad är det som gör att hon är så fascinerande? Det hoppar grodor ur hennes munn varannan mening men ändå är hon såå skön, underhållande, självgod och samtidigt så snäll så att det inte går att låta bli att hålla av henne=)
Och så är jag även impad att hon lyckats få 4 barn med en och samma man och att de fortfarande verkar tokkära efter över 20 år, fantastiskt!!

Jaàh det var allt för mig ikväll och om du inte förstår ngt av mitt inlägg så är det bara att titta på tv 3 nästa måndag klockan 21.

Det var allt för ikväll, vi hör snart igen!

Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar