torsdag 19 februari 2009

Jag har bestämt mig!

Eller jag bestämde mig för längesedan det gjorde jag så fort jag såg mina barn för första gången!
Jag vill vara en sån där förälder som alltid är med och skjutsar och hejar på barnen.
Och likaså peppa dem till att hålla på med idrott (eftersom jag själv inte gjorde det,hmmmmm). Nu menar jag inte att jag skulle tvinga dem till ngt utan de ska självklart tycka det är kul!
Men jag har en teori om att det finns ngt för alla, gillar man inte gympa så kanske man gillar fotboll,brottning etc.
Och nu verkar det som om Tindra har hittat sin nisch och det är gympa 2 dgr iveckan.
Så jag är med som tränare varje torsdag och Neo hänger självklart också med.
Det är jättekul att se Tindra och de andra tjejerna utvecklas och lära sig mer och mer för varje vecka.
Och Tindra är jättestolt att jag är med som fröken (än så länge)!
Det låter kanske lite oroväckande att jag leder en gympagrupp men vi har en huvudfröken som har världens koll och är urduktig!

Neo har provat på lite men har inte riktigt fastnat för ngt men till sommaren ska han gå på fotbolls skola och det längtar han till. så vem vet,snart kanske jag kan kalla mig fotbollstränare också........ler:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar