torsdag 5 februari 2009

Mary Kay party!








I går kväll var Jag och Syster Emma hembjudna till Alexandra på Mary Kay party.
Jag brukar alltid tacka nej till alla hem partyn i vanliga fall men nu kändes det lite extra kul eftersom det var hemma hos Alex som jobbar hos oss.

Vi hade det jätte mysigt med ansiktsrengörning, sminkning och en massa fnitter.
Anette som höll i partyt var jätte duktig och en övertygande försäljare,hi, hi.
Det kändes som jag behövde allt när jag satt där i Alex kök.
Just därför brukar jag hålla mig ifrån homeparties för när man sitter där så känns det ju liksom som alla plastbyttor, doftljus, kläder osv är nödvändigheter. Det är lätt att dras med!

På bilderna som kommer ser ni Anette som höll i kursen, Alex, emma och jag och det sista fotot är på Alex dotter Tintin som väldigt gärna ville vara med och få "sminktips"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar