onsdag 15 december 2010

Likheterna är enorma!


Hej fina vänner hoppas allt är bra med er! Jag måste bara göra ett kort inlägg för att berätta att jag lever, frodas (av all julmat) och mår bra! Den sista tiden har dock varit hektisk (busy, busy) så bloggvärlden har fått ta semester:-(
Det är extreeemt mycket på jobbet just nu och förra veckan var det någon avslutning med jultema varenda kväll och dessutom klämde jag och min vän Pernilla in ett killparty för våra grabbar på fredagskvällen.
När det är mycket som nu så blir jag som en struts då det gäller bloggen, jag stoppar huvudet i sanden precis som en struts(därav bilden). Knäppt va?
Jag vågar inte ens gå in och kolla mina kommentarer för jag har så dåligt samvete:-)

Nej nu måste jag återgå till jobbet och packa upp varor för kl 10 öppnar vi och då är det kört...

Ha en fin dag och glöm inte bort att du är VÄRDEFULL!

Kramar Strutsmaman...

3 kommentarer:

  1. Gumman, ta det lugnt och andas. Bloggen kan vänta. Gör det som känns viktigast för dig och krama lite extra på barnen.

    Men, jag förstår att du har fullt upp nu inför jul. Hoppas att du hinner njuta också!
    (Borde tänka på det själv, för jag är superstressad också....)

    Var rädd om dig!

    Kram
    BLONDETTY-brunetten!

    SvaraRadera
  2. Skönt med en uppdatering, har undrat vart du tagit vägen. Men jag förstår dig, inte lätt att hinna med både hem, jobb och julen.

    SvaraRadera
  3. Just nu pågår två tävlingar på min blogg!
    Ta chansen att vinna snygga underkläder värda 300 kr eller ett jättefint paket med namnnappar:)
    Gå in på min blogg och anmäl dig, lycka till:)

    SvaraRadera