onsdag 1 december 2010

Tjohoo nu är syrran hemma igen!


Tänk vad jag har saknat min underbara syster/ kollega Emma som nu äntligen är hemma igen:-)
I en hel månad har Emma varit borta och farit runt i Thailand och själv har jag jobbat häcken av mig men...nu äntligen är hon tillbaks igen och allt är i sin ordning igen! Synd bara att jag och tjejerna i butiken kommer att se ut som lik i jämförelse med syrran men, men det får väll vara värt det...

Det var alles för idag, ha det gott fina vän så hörs vi snart igen:-)

Kram Sofia

2 kommentarer:

  1. Älskade syster! Tack så mycket för de fina orden! Det är skönt att vara hemma igen efter en härlig semester! Tråkigt att jag inte kan bidra med arbetskraft imorgon. Ska krya på mig så att jag kan jobba på fredag igen! Längtar till Våra Små, ska bli så kul att träffa dig och andra kollegorna, kunderna och kolla julskyltningen! Kram /Emma

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem Emma! =)

    Snart är du också en pepparkaka, håll ut!!

    Ha en fortsatt fin kväll! Kraam kraam

    SvaraRadera