fredag 29 januari 2010

Fredagsmys hemma och Thailandsminnen!

Hej min vän, hoppas du har det bra och inte har frusit fast:-)! Huuuh vad kallt det är! Jag måste säga att jag är smått chockad över attt kylan håller i sig, fortfarande... Att komma från 35+ till minus jag vet inte vad är en stor chock för kroppen kan jag lova!

Vi har haft 3,5 underbara veckor i Thailand och jag undrar hur jag ska klara av att anpassa mig till alla måsten igen,skratt!
Det bästa med resan har helt klart varit att inga måsten som passa tider, städa, tvätta, laga mat har funnits!
Vi har rest runt endel och varit i Aonang, Koh Mook, Koh lipe, Phuket och Bankok.
Och alla dessa ställen har varit bättre än underbara!!

Det är dock skönt att vara hemma igen och jag kan erkänna att jag saknat Våra Små och bloggen väldigt mycket, men nu så är kärringen tillbaks hihi!

Jag gillar ju bilder väldigt mycket så jag bjuder på ngra här nedan och jag kommer att bjuda på fler framöver. Mina beskrivningar till bilderna kan nog uppfattas som lite löddiga men det är så jag är lite förtillfället... Jag skyller på tidsomställningen och vädret!

Ha en trevlig fredagskväll och vi hörs snart igen!

Kramar i massor Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar