torsdag 21 januari 2010

Soliga hälsningar från Thailand!

Hej älskade vänner! Hoppas allt är bra med er!? Här i Thailand är allt bättre än underbart...
Dessvärre har vi varit på små öar fram tills nu och dessa småöars hotell har väldigt dåliga internetanslutningar så det är därför jag har varit frånvarande på bloggen!
Jag längtar dock till att dela med mig av vårt äventyr men gör det när jag är hemma i Sverige igen. Det känns som om det tar lite för mkt tid från mina kära om jag ska ta igen 3 veckor nu under semestern! men nästa torsdag är jag hemma och då ni, då ska ni få höra!!

Vi hörs massor av soliga kramar Sofia

4 kommentarer:

  1. Å vad kul med lite uppdatering, vi är sååå nyfikna på resan och avis:-)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ser verkligen fram emot att höra hur ni haft det! /E

    SvaraRadera
  3. Det ser jag fram emot!=) Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Du har fått en award av oss för vi tycker att du har en så FIN blogg! Kika in hos oss så förstår du vad vi menar!
    Kramar från BLONDETTY!

    SvaraRadera