söndag 31 januari 2010

Våra Små växer...Snart 50 kvm större!

Hej, hoppas din helg har varit bra! Jag är nöjd med helgen men oj vad den passerar fort! I dag har jag varit på Våra Små och fixat för vi växer så det knakar och nu ska väggar slås ut och vårt lager och kontor/matrum kommer att bli butiksyta.

Så idag har jag med vår pappas och Jonas hjälp flyttat en stor del av vårt lager men det återstår mera. Vi beräknar att vara helt färdiga till 1 Mars och i samband med det så kommer vi fira vårt 5 årsjubileum och utbygget! Och då min vän så är du varmt välkommen, men jag återkommer om mer information!

Vi har även hunnit med lite smörgåstårta hos vår mamma som nyligen fyllt år.
Men i nuläget sitter jag i soffan och tittar på bilder från underbara, varma Thailand.

Jag bjuder på några bilder här nedan!

Nu ska jag hämta Tindra från ett gympapass och därefter tillbaks en sväng till jobbet! Kram Sofia









Vad gör man inte för sina små barn... Tindra och Neo och deras två vänner gav mig både bröst ochen snorre och jag kan säga att det fnittrades hysteriskt!


Den här bilden från Koh Lipe älskar jag!


För mindre än en vecka sedan ägnade vi oss åt sandkonst:)! Och nu håller jag på att frysa ihjäl...HMmmmmm vad var det som hände...

4 kommentarer:

  1. Kul att ni utökar, GRATTIS!!! =))
    Hur många anställda har du på våra små??
    Vilket ställe i Thailand var det bästa?
    Mysig och enkel blogg du har....
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt för berömmet av bloggen!

    Vi är tre fastanställda och så har vi tre timvikarier!(Mkt duktiga o kunniga tjejer)!

    Oj vad svårt det blev att välja ut det bästa stället i Thailand men det får nog bli Koh Mook för det var en riktig paradis ö och dit ska vi åka tillbaka till...

    Ha en bra dag! Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Vem är Thailändaren i mitten?

    SvaraRadera
  4. Jag antar att det är du som har skrivit detta Jonas och jaaa det är du...=)

    SvaraRadera