tisdag 30 november 2010

Julklappsinspiration!

Hej hopp, hoppas allt är bra med dig! Här är allt bara bra men jag måste medge att jag är en aningen besviken för jag hade sett fram mot en kväll med Desperate housewives och så visas det inte ikväll!! Har jag missat något, har det redan varit säsongsavslutning?
Ikväll kände jag för att visa lite mysiga julklappstips så jag har laddat ner lite bilder så att du kanske kan få lite inspiration...:-)

Kram Sofia

Ps Jag har fått förfrågningar om vi kan skicka våra produkter och själklart gör vi det, ingenting är omöjligt...
Skicka din beställning på info@varasma.se så kontaktar vi dig:-)






vem vill inte ha musikaliska barn!? Vi på våra Små har vektygen hihi...




Nu har vi fått in Pippi & herr Nilsson på Våra Små igen. Visst är de bara så söta och kostnaden är 249:- (för båda såklart).



Perfekt möbel som är snygg, nätt och avtorkbar...(vi har den i svart men tar gärna hem den i färgerna blå &rosa)




Buss med dragsnöre är en perfekt julklapp till ettåringen och även rolig framåt i tiden för då används den som väska. Och att packa i och ur är såå kul för de små...






Kul att leka med, öppna och rulla och dessutom fantastiskt fina på rummet:-)



Dessa dockvagnar i gammeldags stil är omåttligt populära och nu har vi fyllt på ett "jullager" på Våra Små. Vagnarna finns i färgerna rosa, vitt och rött.



Det här härliga, underbart fina trevånings-dockskåpet finns nu hos oss i vitt, det bara kliar i mina fingrar när jag tittar på detta tjusiga skåp. Hade Tindra varit ett par år yngre att jag köpt det och inrett det i gammal stil med tapeter och dylikt:-)
Priset är 930:- men här har du en RIKTIGT fin möbel!



Nu finns Emil & Ida på Våra Små igen och de kan bli dina för 249:- riksdaler...

6 kommentarer:

  1. Ja, Sofia, den här dagen kommer bli BRA :)

    Vad gulligt att du lägger undan gitarren. Jag kommer in någon dag!

    Herregud så mycket fina julklappstips! Jag dööör! Vill ju köpa allt :) Trumsetet är ju så fint....och flygeln....

    Ha det gott!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ vad typiskt att Thellas moster köpt en Pippi docka i Ullared, hade varit toppen med båda apan och pippi i ett ju. Bra pris vad de oxå.

    SvaraRadera
  3. Tittar in i bloggen varje dag och jag är så nyfiken på hur skyltningen blev med den rosa granen. Snälla kan du inte lägga in en bild!!

    /Kicki

    SvaraRadera
  4. Självklart Kicki så ska jag visa bilder på skyltfönstret med den rosa granen:-)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Angående DHW så har kanal 5 gjort ett 2 veckors uppehåll för att vi kommit ikapp med de avsnitt som visats i USA. Så det blir en tisdagskväll till utan dem.

    Vill du se dem ändå se kan du gå in på sajten:
    http://www.casttv.com/shows/desperate-housewives

    och titta på gratisavsnitt.
    Du kan även titta gratis på andra populära tv-serier på http://www.casttv.com/

    Bildkvaliteten varierar beroende på vilken källa du använder. Källorna Share och mega upload funkar bäst för oss utanför USA.

    Kram Kristina

    SvaraRadera