torsdag 13 augusti 2009


Hej!
Idag jobbade jag till klockan 14 och därefter bar det av till skolan för att hämta barnen. Det är bekvämt att ha barnen på samma ställe igen efter att ha haft både skola och dagis att hämta på!
Tindra fick ta med sin bästis Lollo hem och Neos gamla dagiskompis Oliwer kom hem till oss för en stund sedan! Så nu är barnen nöjda och glada och jag hänger lite framför datorn nöjd & glad likaså!

Idag har jag bokat hotell i Stockolm för om två veckor åker vi och gör ett av årets största inköp på Formex (älvsjömässan). Det är en kul händelse på året att se alla nyheter och träffa säljare och även vänner som har butiker i andra städer!
Jag ska hålla er informerade om vad som kommer in i höst med bilder!!
Är det ngn förresten som har ngn erfarenhet av Nordic light hotell(jag bokade det)?
Vi har bott på Nordic Sea varje år men kände att vi ville testa ngt nytt i år och valde ett hotell över gatan,modigt va? *skratt*!

Nej nu ska jag gå och hänga lite tvätt! /S

1 kommentar:

  1. Tusen tack för att O fick stanna lite extra länge. Han sa att han hade haft de jätte bra hos er. Får skicka hem Neo till oss någon dag.
    Thella börjar sin inskolning nästa vecka på onsdag, så Oliwer kommer väl inte börja på dagis igen förens den 1 sep. Måste kolla med dagis vad de är för datum som gäller för honom, då han är allmänt förskolebarn och är gratis.

    SvaraRadera