tisdag 11 augusti 2009

Vad gör man inte för sina barn!


Ikväll var jag på fotbollsmöte på Rynninges samlingslokal! Jag gick dit i tron av att vi skulle få reda på tider för träning och vilken dag i veckan träningen skulle vara på.
Men ack så fel jag hade... Vi var endast 8 föräldrar som kom på mötet och vi fick klarhet i ganska omedelbart att om vi lämnade rummet utan att ha "skramlat" ihop 5 frivilliga föräldrar som tränare så skulle det inte bli ngn fotboll för våra små pojkar. Efter en timme i hård press och ett bastuvarmt rum så hade jag lyckats bli övertalad + min kompis Sophie som var med och likaså Jonas(som jag övertalade via mobiltelefon)+ 3 andra päron!

Så nu ska här googlas om fotbollsträning för ngn erfarenhet har i vilket fall inte jag, hi,hi!

Vi hörs imorgon! Kram S


Ps Bilden ni ser är väldigt svettig, ja`h ni ser själva hur svettiga vi var efter detta lååånga och jobbiga fotbollsmöte =)

2 kommentarer:

  1. Men shit vd fullt gjort. Klart man inte kan säga nej då. Man har ju inte hjärta att förstöra för ens barn. Är de 03ornas killar eller vad är de för ålder.?
    Själv har jag gått en fotbollsledarkurs och tror jag har all böcker kvar. Får rota lite i lådorna så du kan läsa igenom dem;-)

    SvaraRadera
  2. Ja det är 03:or och om du har material i form av böcker så lånar jag dem mer än gärna!
    Tack! /S

    SvaraRadera