söndag 9 augusti 2009

Hej mina gamla vänner och nya vänner!

Jag har haft semester och är nu redo för ombyggnationen på Våra Små och känner ett riktigt suuug att fylla butiken med roliga höstnyheter...
Imorgon är det jobbet som gäller och det ska bli så roligt! Det är underbart att vara hemma men samtidigt har vi vänt på dygnet och dess sov, mat och städ rutiner så de välkomnas faktiskt igen.
Hoppas du har haft en underbar sommar och känner dig redo för hösten?
Okey jag är ju en sann närking så jag måste ju klaga lite på det svenska vädret men, men det blir förhoppningsvis bättre nästa sommar...

Igår var jag och min familj ute på vättern med syrran Hanna och hennes man Marcus och deras son Lexus och så var även Syrran Emmas kille Tobbe med!
Som ni alla vet så var det en superfin dag igår så det blev den perfekta avslutningen på sommarlovet/semestern.
Imorgon är det en stor dag för vår son Neo för då börjar han på fritids och det är en ganska stor omställning för ett barn att gå från dagis till skolan! Men jag hoppas och tror att det ska gå fint. Förra veckan sa Neo att han inte ville börja på skolan utan ville börja på dagis igen men nu verkar det som (efter lite prat om fritids) att han ser fram mot det!

Jag berättar mer imorgon för nu ska jag förbereda lite inför den stora morgondagen:)!

Ps Jag bjuder på lite bilder här nedan från gårdagen...


Kramar i massor! Sofia

2 kommentarer:

  1. Ge Neo en stor lycka till kram från oss imorgon, Oliwer kommer verkligen sakna honom på dagis.

    SvaraRadera
  2. Nästa gång ni är ute på Vättern får ni svänga förbi oss på en fika! ;) Vi var oxå där i helgen och vädret var ju fantastiskt! / Anna

    SvaraRadera