måndag 24 augusti 2009

Ingen toppen dag, precis!


Jag som skröt med hur utvilad jag kände mig efter helgen fick tillbaka det med råge!
Belöningen blev MIGRÄN, förmodligen slappnade jag av för mycket...HMmmm!
Jag härdade ut halva dagen på våra Små idag men när jag hade så mkt synbortfall så att kundernas ansikten var svåra attt se så insåg jag att det var dags att ringa in en vikarie! Våran rara Martina kom på mindre än 30 minuter incyklandes från Näsby, tack snälla Martina!!
Och ner jag skulle cykla hem så insåg jag att det inte var så bra att cykla med tunnelseende så jag fick ringa till Jonas på hans jobb och så fick han komma och hämta sin ynkliga fru...
Men efter 3 timmars sömn så är jag fit for fight igen så imorgon gott folk är ni välkomna in till oss på Våra Små för att spendera er lön!! Det börjar komma in mkt höstfint!

Från migrän till barn!
Vår son Neo som snart fyller sex år har ju börjat förskoleklass och det som kommer ut från hans mun nuförtiden är följande ord...

Asså
Fattar´ru
Fetthaja
Och så spottar han hela tiden (det är inga äckliga snorlomor dock men ändå!!)

Som tur är så svär han aldrig så jag får väll härda ut denna slang men från den ena veckan till den andra, skratt!

3 kommentarer:

  1. hahaha ja du de där med spotta gör Oliwer oxå.
    Å gud så sät Neo är på kortet, så himla gullig. Tänk vad stora de blir fort.

    SvaraRadera
  2. Dags att uppdatatera:-)
    Nike skor är bra, men att 1-2 åringar har såna är väl igentligen lite onödigt, de slitter ju inte skorna så mycket.Fast de är bra coolt och söt på små när de har dem. Jag brukar be min stora syster köpa barnen skor i present för hon köpte jämt såna märkes skor. De är henne Oliwer fått sina puma ifrån. Själv har jag inte råd med sånt.

    SvaraRadera