onsdag 30 september 2009

Kvackiga anna anka!


Hej på dig hoppas du får en fin och rolig dag!
Jo nu måste vi skvallra lite om Anna anka... Hon har ju gått och blivit en riktig "snackis"!! Varenda löpsedel visar bilder av henne och i olika talkshows dyker hon upp och i blogg världen diskuteras hon flitigt!
Och nu har alltså även jag blivit så påverkad av all hennes uppmärksamhet så jag känner mig tvungen att kommentera henne i bloggen.
Jag förstår inte hur någon som Anna Anka som lever helt i det blå kan påverka mig och svenska folket så!
Men hon har verkligen fått igång mig genom alla sina dumma kommentarer som att pappor inte ska byta blöjor, de ska försörja familjen. Om mannen vill ha en (ni vet) varje morgon så ska han få det..., hon tycker själv att hon är jätte snygg och att alla avundas henne, hon tvingar sina barn att bli fotomodeller, ja listan kan göras lång!

Jag vet inte vad det är men hon både roar mig för hon är så dum och upprör mig med sina dumma kommentarer och många svenskar tycks känna likadant eftersom hon finns med på alla löp!

Och vet ni vad min teori är att inom 2-3 år är Anna Anka färdig med sin gamla Paul för då har hon hittat någon yngre och läckrare och så kommer hon att att komma med nya teorier om hur man ska leva livet...!
Kom i håg att det var här du såg det först he,he!

Kramar Sofia

1 kommentar:

  1. Ska jag vara riktigt ärlig har jag inte sett ett enda avsnitt av hennes serie. Har heller inte läst någon artikel om henne, tycker hon ser genom blåst ut av att bara titta på henne. Måste kanske ta och se ett avsnitt snart nu när alla bara prata om henne.

    SvaraRadera