måndag 28 september 2009

Nu har jag hittat det...


Ett sätt att förenkla vardagen! I torsdags beställde jag matför första gången på handla 24.se och i fredags fick vi hemleverans! Vi storhandlade så det blev fri frakt och maten som kom förpackad i påsar var superfräsch! Jonas (min man)var väldigt negativ från början men är nu lika het på handla 24 som jag=).
Det kändes så lyxigt att slippa leta mat i hyllorna med trötta barn som tjatar om bullar,kakor osv och slippa packa maten i påsar och packa i och ur och maten från bilen!
Ja ni ser jag är nästan som en nyfrälst!!

Kram,kram Sofia

5 kommentarer:

  1. Shit de var inte lite ni handlade.
    Grannarna här på gatan har handlat genom dem i över 1 år nu, å de verkar oxå hel nöjda.
    Ses imorgon eftermiddag när jag kört slut på grabbarna med allt barnarbete de ska få utföra här hemma;-)

    SvaraRadera
  2. oj vad du måste vara rik

    SvaraRadera
  3. Vi har också varit inne på att använda oss av Handla 24 men än så länge har vi mest varit inne och kollat igenom utbudet. Supersmidig tjänst och jag kan tänka mig att det blir perfekt här vid jul och nyår när det är såå mycket som ska handlas hem!

    Ha en fortsatt bra tisdag! Kraam Katta

    SvaraRadera
  4. Till anonym! Man måste inte vara rik för att handla på handla24.se!
    Ha en bra dag!
    Kram sofia

    SvaraRadera
  5. Så Handla 24 är bra alltså? Jag är också lite skeptisk mot det där... Vill gärna "känna & klämma" på maten och se till så att man får med sig det som är fräschast.

    Men du låter positiv, så kanske ska ge det en chans?! Låter onekligen skönt att slippa handlandet...

    SvaraRadera