fredag 25 september 2009

Neos söta fundering!


Min son Neo är liten mjukiskille och det älskar jag så klart som mamma!
Igår fick han mig dock nästan att börja undra om vi format honom lite väl=)!

Händelsen utspelade sig vid den obligatoriska go`natt kramen...
Jag hade linne på mig och Neo fick sin lilla hand i min armhåla och frågade mig vad det var som var så vasst? Jag svarade att det blir så för att jag rakar mig under armarna.
Ja`ha sa Neo det gör inte pappa för han har hår där!
Jag svarade honom då att de flesta tjejer som jag känner tar bort håret under armarna medans killar oftast inte gör det! (förlåt alla super feminister)!

Då svarade Neo så här: - När jag blir stor mamma så kommer jag att raka mig under armarna som du, för jag är inte en så´n där kille som försöker vara cool!
Ja`ha svarade jag mkt full i skratt och pussade min lilla skatt och gick "väldigt skrattig" ut ur rummet...

1 kommentar: