lördag 26 september 2009

Rosa drömmar...

Lite rosa inslag i kökstavlan!
Rosa ljusstakar i hallen...
Ooops även sängen har fått lite rosa på sig:-
En rosa klick i vardagsrummet...
En bild från köket

Hej på dig!

Hoppas du har fått en bra start på helgen och att den inte går alltför fort=)!Som du förmodligen ser så har jag ändrat lite i layouten nu är bakgrunden bla vit (tidigare svart) och jag har även fått med lite av min favorit färg rosa!
Min syster Emma har varit på mig mkt om det på sistone så jag hoppas du blir nöjd nu Emma!! Det har låtit såhär fån systrami -Sofia du är ju inte svart du är ju vit och rosa du måste ljusa upp bloggen lite!
Och jag får nog instämma för visst blev bloggen finare?

Jag har inte bara ändrat utseende på bloggen nej`då jag håller även på och smyger in "favo" färgen rosa hemma mer och mer...
Det är jag och Tindra mot min man Jonas och Neo,he,he!
Men när det kommer tll kritan så tror jag nog att de också smyggillar rosa för än har de inte satt sig på tvären:-!
Jag bjuder på lite bilder här ovan på det nya rosa som tillkommit i hemmet under de två senaste veckorna!

Trevlig helg!

Kram Sofia

Ps Nästa gång vi ses kanske jag färgat håret rosa=)

6 kommentarer:

  1. Bloggen är sååå vacker! Ni har ett otroligt mysigt hem! Var så kul att komma hem till er igår och se hur fint ni har det, älskar dina rosa detaljer! Kram systrami! /fröken Å

    SvaraRadera
  2. Bloggen är sååå vacker! Ni har ett otroligt mysigt hem! Var så kul att komma hem till er igår och se hur fint ni har det, älskar dina rosa detaljer! Kram systrami! /fröken Å

    SvaraRadera
  3. Ja snälla kan du inte göra de;-)

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fint! Både bloggen och ditt hem! Älskar också rosa:) Ha en jättemysig lördagkväll nu! Kram, kram från Hanna

    SvaraRadera
  5. Du ska vara stolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vilken kanonsnygg blogg!!!!!!! Vilket fint hem ni har oxå....
    Som hämtat ur Elle Interiör och Sköna Hem...

    Jag och din syster har hunnit avverka massor av inredningsbutiker under vår Stockholmstripp och vi kom inte hem tomhänta precis, som tur var....
    Kan varmt rekomendera Nordiska galleriet.....
    Hoppas att du snart får tillfälle att plöja igenom Stockholms inredningsbutiker........

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  6. Vad rara ni är flickor!
    Kram,kram...

    SvaraRadera