måndag 5 juli 2010

14 år igen!

Hej finingar!

Tänk idag har jag känt mig som 14 år igen och det är ju inte ofta man känner så...
Anledningen till den känslan var att min biologi och kemi fröken från högstadiet kom in på Våra Små för att handla till sitt barnbarn och genast blev jag en liten flicka i prat och skratt igen.
Vad är det för fel på mig undrar jag?? Här är jag inne på mitt 36:e år, jag har två skolbarn, gift, villaägare och egenföretagare och ändå blir jag som ett barn när gamla lärare kommer in, suck! Finns det någon terapi mot detta *skratt*!

När jag kom hem från jobbet hade vi fått hem en rottinggrupp som inhandlades av min älskling igår. Och jag tyckte det blev såå fint för det har sett så tråkigt ut på vår framsida, men nu blev den väldigt piffad:-)
Jag bjuder på lite bilder ivanlig ordning!

Hoppas du får en fin kväll och en kalasbra morgondag!

Många kramar Sofia






6 kommentarer:

  1. Å den möblen är såååå snygg vill oxå ha en sån.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig feelgood blogg du har!!!

    SvaraRadera
  3. Så himla fint det blev och du är alltid lika FAB tjejen!

    Ha det gott i sommarvärmen!

    Kramar från Blondettysarna!

    SvaraRadera
  4. Haha klart man ska bli som barn på nytt igen:)

    Såg riktigt skönt ut med fötterna på bordet nedsjunken i fina fåtöljen. Där har Blondinmamman det bra:)

    Tänker alltid på din blogg när jag cyklar förbi Vårasmå på vägen hem från jobbet..haha

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Va fint det blev! Hoppas du haft en bra dag! Kramar Stina

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Vilken läckra rottingmöbler! Vad avis jag blir!
    Vart har du införskaffat dessa? Min balkong skulle behöva rottingmöbler....

    Kram Kristina

    SvaraRadera