måndag 12 juli 2010

Vinnare av dockorna!

Tjingeling!
Hoppas att allt är bra med dig kära bloggis och att du inte förgås av värmen:-)
Idag har jag bara varit hemma med barnen och njutit av min första semester vardag.
Vi har ätit, badat, ätit och badat och så har vi haft besök av syrran Emma och hennes sambo Tobbe, Tobbes kompis Krille, syrran Hanna, syrrans son Lexus och man Marcus + Neos kompis Oliwer.
Så man kan lugnt säga att jag inte behöver bli folkskygg av att vara hemma i trädgården *fniss*...

Nu tror jag att du vill veta om du vunnit en liten docka och här nedan får du svaret.

Vinnare i bloggtävlingen av en asiat eller afrikansk docka är:

* Kicki Armborg
* Nellie och Nellies mamma heter Elin

Grattis tjejer! Jag ringer er imorgon och bekräftar vinsten.

Trevlig kväll!

Kramen Sofia



Ps så vackra som i år har aldrig mina orkidèer varit...


Vi har 6 orkidèer och alla är så här vackra:-) Ett tag så trodde jag nästan att jag fått gröna fingrar men så förstörde min kära man allt och sa att det är ju inte undra på att de blommar så fint när vi bor i ett växthus...
Och jag måste tyvärr medge att han har rätt för det är verkligen varmt/fuktigt som ett växthus vårat hus puhhh!

3 kommentarer:

  1. Ah är de därför mina såna blommor oxå blommar ofta och jag har absolut inga grönafingrar.
    Tack för att Oliwer fick komma och leka av sig en stund hos er idag. Daniel är väl den som tackar mest;)

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att jag vann, Maja kommer att bli så glad. Hon är 2 år och kallar alla dockor för Betty (hon försöker säga bebis).

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken fin blogg du har! Kul att titta in! mvh Pia

    SvaraRadera