söndag 11 juli 2010

Sköna söndag!

Hej kära vänner!

Vilket fantastiskt väder vi har och har haft! Det finns verkligen inget som går upp mot den svenska sommaren.
Och nu har äntligen turen kommit till mig, jag har semester;-)
Helt ledig blir jag ju inte men det är ett val som är självvalt är man egen så finns det alltid massor runt om...
Men jag är helt ledig från 10-18 tiderna i butiken!

Så igår firade jag min semester med en liten tjejträff och utgång. Vi hade supermysigt och satt här hemma på altanen och talade, fnissade och kom in på alla möjliga olika samtalsämnen...

Kul var att min kompis Helen, en Örebro tjej som numera bor i Eskilstuna med man och två barn kom till öret igår för att hälsa på mig;-)
Så inatt har jag och Helen sovit i Tindras rosa flickrum och Tindra har fått sova i min säng hos pappsen.
Gissa om vi fnissade igår natt när vi kom hem och imorse när vi vaknade...


Ha en fin kväll och bra morgondag!

Kramar i massor Sofia







Stina hade med sig en vinflaska till mig för att gratulera till semetern:-)
Tack Stina!
Och i bakgrunden ser ni den rosa champangen som jag bjöd på för att fira semestern...





Finingarna Hanna(syrran) och Stina.



Jag bjöd tjejerna på småplock och när vi åkte upp på stan var allt renskrapat:-)



Fina Helen och jag.

2 kommentarer:

  1. Tack snälla!

    Ni var riktigt heta ni också igår! Du och syrran hade RIKTIGT snygga outfits!

    Kram på dig sweetie!

    SvaraRadera
  2. Vilken toppendag ni verkar ha haft! Plockmaten ser verkligen jätteläcker ut! Man blir hungrig när man ser den på bilden.

    Ni är alltid så snygga & fräscha. Vad kul att vi sprang på varandra inne på Ritz. Hoppas att ni hade en fortsatt trevlig utekväll.

    Kram Kristina

    SvaraRadera