onsdag 21 juli 2010

Bloggen tar semester;-)


Hallådär fina bloggis!
Skamligt är väl bara förnamnet på att jag inte har bloggat på sååå länge men konstigt nog så räcker inte tiden till!
Här har jag semester och just nu räcker inte tiden till, helknäppt men sant!
Jag kan tala om att vi har det toppen och flänger runt på dagarna och är lite här och där men ljuvligt är det och uppdatering på allt kommer men just nu får det bli en liten bloggsemester!
Hoppas ni har förståelse och jag hoppas ni kommer tillbaks till bloggen den 1 augusti för då är jag tillbaks igen;-)

Ha en superduper fin sommar till dess så hörs vi snart igen!

Kramar i massor till er fina vänner...

Sofia

2 kommentarer:

  1. Helt rätt! Klart man ska passa på att ta en liten blogg-paus såhär under semestern!

    Ha en riktigt skön ledighet nu och passa på att sola, bada, äta god mat och bara vila upp dig!

    Tittar in hos dig när vi är hemma igen! =)

    Kraam kraam

    SvaraRadera
  2. väntar på nästa blogginlägg! men njut av semestern! kram

    SvaraRadera