fredag 2 juli 2010

Vinn en docka från Paola Reina!


Hallådär nu var det ett tag sedan jag hade utlottning så nu är det dags igen:-)
Och den här gången blir det en docka från Paola Reina (spansk).

Eftersom vi lever i ett mångkulturellt samhälle så får du som vinnare välja mellan Asiatdocka eller Afrikanskdocka!
Killdocka eller tjejdocka är det du som bestämmer...

Allt du behöver göra är att skicka ditt namn och telefonnummer i kommentarfältet.
Tävlingen börjar idag den 2 Juli och avslutas fredagen den 9 Juli!
Och föresten så går jag på semester nästa fredag så vi slår på stort och lottar ut 2 st dockor;-)
Vi publicerar alltså vinnarna här på bloggen, LYCKA TILL!!

Kramar Sofia

1 kommentar:

  1. Hej Sofia!
    Ser till min STOOOORA besvikelse att jag är två dagar sen, men eftersom jag varit inne flera gånger och tittat på en asiatisk docka till Tuvisen, så kanske jag får dispens och får vara med i tävlingen ändå ;-)
    Hoppas allt är bra med dig annars och att du får en UNDERBART SKÖN SEMESTER!
    Kramar från Malin & Tuva (Bulanochvi.. :-)

    SvaraRadera