onsdag 18 mars 2009

Härliga minnen!

Idag är en så`n där dag då allt känns trist!Inget nytt på jobbet och det känns långt till sommaren...
Egentligen har jag inget att skriva om idag men så pratade jag med min kompis Mickan som hade varit inne på bloggen flera ggr under dagen och hon undrade varför jag inte uppdaterat bloggen än!
Och nu Mickan började jag titta på bilder från vår Thailand semester och ja`nu får du en liten uppdatering!!
Vi var i Thailand i oktober förra året och jag blir galen av längtan att åka tillbaka när jag ser korten.
Finns det något bättre än stränderna,thaimaten och alla billiga skräpprylar man kan shoppa, skratt!

Det enda som var lite otur på resan var att vår son Neo fick vattenkoppor samma dag som vi kom fram till Thailand. Så vi blev portade från hotellpoolen pga smittorisken. Men , men det kunde vara värre det var okej att bada i havet och Neo led inte allt för mycket av alla koppor!!

Nej nu ska jag fortsätta drömma om sol och bad!

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Det är bra vännen att du uppdaterat lite nu så jag får läsa lite av min favvo blogg ;-) Håller med vännen, gud så skönt det skulle vara att åka dit igen, nästan bättre än Tunisien ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Måste ju ändå säga att de var ett kanska bra tillfälle Neo valde att få sina koppor. Bättre att tillbringa den veckan man måste vara hemma på Thailand än hemma i sitt gamla vanliga vardagsrum.

    SvaraRadera