tisdag 10 mars 2009

Stora men ändå inte!!


Åhhh ibland blir jag nästan galen vid läggning av barnen (även om de är rätt så stora). Neo 5,5 år brukar få lägga sig vid kl 19.30 och Tindra 7,5 har lite "varierande tider" allt från 19.30-20.30 beroende på hennes ork!!

Ikväll är en så`n kväll då hon får vara uppe lite längre och det ogillades skarpt av Neo! Han tyckte att han skulle få vara uppe lika länge som Tindra och det blev massor av gråt och skriiiik! Snälla ge mig lite ro så här framåt kvällen tänkte jag argt!
Till slut sa jag till Neo att visst får du komma upp och vara uppe lika länge som Tindra men då måste också sova i din säng hela natten som Tindra gör.

Neo är en liten nattvandrare han kommer in till mig och Jonas varje natt och när jag erbjöd honom detta så blev han knäpptyst och efter två minuter somnade han....

1 kommentar:

  1. hahaha känner igen de där. Oliwer tittar oxå in till oss på nätterna.

    SvaraRadera