fredag 27 mars 2009

Trist ute, trist inne = trist sinne!

Usch vilket väder vi har idag och jag som trodde våren skulle komma! Nejdå vi fick snöstorm istället!
Idag har det varit en riktig skrutt-dag, skönt med helg...
Jag har suttit med schema för sommaren och det är inte det lättaste att tillgodose allas önskemål och behov... Jag är fortfarande inte klar så det får jag göra klart i helgen.

Tillbaks till gårdagen... Åhh vad alla barn som uppträdde i lilla melodifestivalen var duktiga! Tindra var så duktig när hon framförde låten hero av Charlotte Perreli.
Jag var så stolt att jag nästan sprack av stolthet:):
Och vilket jobb fröknarna hade lagt ner på att lära barnen att dansa och framföra sina sånger. Och så blev vi bjudna på mingel med cider och salta pinnar efter showen!
Tindra sa efter sitt framförande att hon aldrig har varit så nervös tidigare och frågade om jag skulle ha varit det. Jag svarade att jag skulle ha varit jätte nervös också! Vad min älskade dotter inte vet är att jag aldrig skulle våga för jag har världens scenskräck (men man ska ju inte berätta allt för sina barn),*ler*!

Jag fick även besök av min gamla "bästis" Helen och hennes söta dotter Alice i går.
Vi tog en snabb lunch på Våra Små. Helen bor i Eskilstuna nu och innan dess bodde hon i Stockholm många år! Men det härliga med gamla vänner är att man har så mycket minnen ihop. Och vi två har gjort mycket bus i våra undomsdagar, skratt.
Så det fnissades mycket i vårt personalrum...

Hoppas du får en riktigt mysig fredagskväll!

Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar