tisdag 10 mars 2009

VINN EN FIN PARAPLYSULKY!

Var med i utlottningen av en paryplysulky från Hauck.
Sulkyn finns i rött, blått och grönt och vinnaren väljer färg.
Vagnen är självklart 2009 års modell och har fullt liggläge och väger endast 6 kg.
Vagnen kostar i butik 1395:-. Vagnen bör användas från 6 mån - ca3år(15kg).


Allt du behöver göra är att maila in till info@varasma.se och i rubriken skriver du "JAG VILL VINNA". Sedan uppger du namn och telefonnummer och ett måste är att om du vinner så måste du ställa upp på bild som vinnare i min blogg *ler*!!!
Enkelt va?

Tävlingen avslutas den 14 April 2009 och man får inte maila in sitt namn mer än en gång! LYCKA TILL!

7 kommentarer:

  1. Alltid lika kul med tävling =)

    SvaraRadera
  2. Åh spännande!!! Klart man ska va med!!!

    SvaraRadera
  3. Har länkat i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/march/paraplysulky-14-april.html

    Är det ok? Meddela mig om du vill att jag ska ta bort inlägget!

    SvaraRadera
  4. Det är helt ok!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Jag är självklart med i den här tävlingen :-)
    Skulle vara perfekt med en sulky nu till våren o sommaren då man ska ut på nya äventyr med sonen.Vinner jag ställer jag självklart upp på bild ;-)
    mammatingeling.blogg.se

    SvaraRadera
  6. attans va kul tävling.. den kan man ju banne mig inte missa. ska lägga upp den på min personliga blogg, även om jag då kommer få mindre chans att vinna så får du iallafall fler besökare till din sida.. karma du vet

    SvaraRadera
  7. Häftigt med en tävling! Hoppas man vinner! Linda

    SvaraRadera