tisdag 23 juni 2009

Allsång på skansen och popcorn!


Ikväll har Hanna,Lexus och mamma varit på besök och vi har tittat på allsång på skansen! Det var nog första gången i mitt liv som jag tittade hela programmet och så tokigt var det ju inte...

Anledningen till att vi tittade i kväll var att min gamla killbästis tjej Anna Maria Espinosa uppträdde och det var mamma eld och lågor över och det var allt lite kul tyckte vi också för min gamle vän var också med en kort stund på tv:n=)!
Roligare än så blev inte tisdagskvällen!

Kram Sofia

6 kommentarer:

  1. haha allsången är helig för min lilla syster och hon är "bara" 25 år./malin

    SvaraRadera
  2. allsångskväll funkar alltid i sällskap med vänner och något ätbart till som t ex Ben & Jerry glass och svenska jordgubbar....

    Glassomanen i högklackat

    SvaraRadera
  3. Men Malin när man är 25 år börjar ju åldrandet...=)))!

    SvaraRadera
  4. Det där med åldrande vid 25 var inte vad jag behövde höra haha. illa :)

    SvaraRadera
  5. Vad menar ni med det? Att åldrandet börjar vid 25? Jag är ju hur ung som helst!!! Annat är det när man börjar närma sig 30! :-)
    Och ALLSÅNG är BÄST! :-)

    SvaraRadera