måndag 29 juni 2009

Solsting hos Nylèns?!

Hej min vän!

Jag kom hem halv åtta ikväll från jobbet och sitter nu här i soffan och slötittar lite på tv. Barnen spelar fotboll med vår grannpojke Olle.

Vad varmt det har varit idag...Lite för varmt för att jobba tycker jag och ser fram emot semestern som börjar nästa vecka=)! Då är det våra fräscha semestervikarier som får ta hand om dig och det kommer de att göra glatt och bra!

Jag har korvstoppning i hjärnan och skyller den på värmen men nu plötsligt dök det upp ngt att skriva om, he, he!
Jag tittar som sagt på tv närmare bestämt tv3 "mammas pojkar"! Och det verkar vara et riktigt amerikanskt "skitprogram" som handlar om pojkar som dejtar tjejer och mammorna har många åsikter och dem och de är inte snälla, he, he!
Och nu till saken jag tror jag får anstränga mig för att inte bli en hemsk svärmor när Neo börjar dejta! Vem ska han hitta som duger och är lika bra som han??
Stackars tjej det är tur att det är lååång tid dit, skratt!

Det här låter nog väldigt skumt men det är inte samma sak med Tindra, för en kille kommer inte att ta henne ifrån mig på samma sätt som en tjej gör om man har en son!
Nej skärpning på mig jag har nog fått solsting...Nu ska jag ta in barnen och pussa lite extra på dem för än så länge är de ju mina!!

Ps Detta är inte skrivet på fullaste allvar bara nästan...

Kramar i massor!

1 kommentar:

  1. Resorb vätskeerättning brukar hjälpa bra mot solting och utttorkning. Det är brustabletter som finns att köpa på apoteket i 2 st smaker.
    Hoppas att du känner dig bättre.

    Kram Kristina

    SvaraRadera