onsdag 17 juni 2009

En vanlig dag förutom förfrågningar om autografer!

Jaáh det är verkligen sant... Igår kom min man Jonas hem med en limousine som han köpt (han är bilhandlare)! På morgonen var jag sen till jobbet (i vanlig ordning) så jonas skjutsade mig och barnen till dagis, fritids och jobb!
Vad vi inte tänkte på igår var att vår bil blev kvarlämnad på Jonas jobb när han körde hem i limon!
Smått panikslagen för att åka limousin till fritids så sa jag snabbt att jag går...
Men det gick inte Jonas med på utan han sa då åt mig att han ville inte åka i limon själv utan jag var tvungen att följa med!
Så där satt vi då i limon i morse när vi gled upp utanför Tindras skola och jag hoppade kvickt ur bilen och gick med Neo till hans dagis medan Jonas lämnade Tindra.

När jag kom tillbaka till bilen så var den omringad av 10-15 barn i 10-11 års ålder som skrek av förtjusning och undrade vad det var för kändis som skulle hämtas i limon!
Sedan ropade de att de ville ha min autograf... I det läget var jag så röd att jag lätt kunnat mistas som en tomat!! Jonas kved av skratt och när jag frågade honom vad han sagt så han följande... Jag sa bara att du var en filmstjärna!

Kram Sofia Aniston

3 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha!!! Jag tycer du ska byta bloggnamn till glamourmama istället:) Kunde inte lilla grannen fått åka med? Kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. hahaha ja du filmstjärna, de vore något de.
    Tänkte passa på att kolla om Neo ville leka med Oliwer någon dag, han är lite smått leksugen här hemma. kram malin

    SvaraRadera
  3. För skön historia, som alltid. Living the life of Aniston, that is fucking lovely.

    I övrigt hoppas jag att hela din familj mår iaf OK efter allt som hänt, så jävla tragiskt, minst sagt och så himla orättvist. Ta hand om varandra! Kram Johan

    SvaraRadera