måndag 8 juni 2009

Nu spritter jag av... skrivglädje igen!

Hej! Vad längesedan det var jag var här! Allting började med att min kamera la av och sedan kände jag att det var skönt med en skrivpause, men oj vad det känns kul att skriva ett inlägg igen!

Vad har hänt då? Jo mycket skoj har landat i butiken och det kommer jag att lägga ut bilder på imorgon men tills dess bjuder jag på lite bilder från min helg i Stockholm med kära familjen=)!
I lördags var vi en sväng på heron city eftersom vi bodde på hotell scandic i kungens kurva sedan hann vi med både Junibacken och Gröna lund på söndagen. Så jag kan lova att vi har nöjda barn...

Lite yrkeskadad det får jag erkänna att jag är, på heron city gled jag och Tindra in på en barnvagnsbutik och spanade... Det var en fin butik men inte som vår *ler*!
Jag konstaterade även att den vagnen som man ser mest av i Stockholm city är helt klart Bugaboo!

Nu ska jag förbereda för morgondagen, imorgon slutar Tindra första klass!
Vi hörs!

Massor av kramar Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar