onsdag 17 juni 2009

Emmaljunga 2010 års färger/modeller...

Hej igen!
Som ni vet så var vi i Tylösand i helgen på Emmaljunga mässa och fick se alla fantastiska nya färger och modeller! Både jag hanna och Emma är med på mässan för femte året på rad och vi tyckte att det här året var det bästa färgvalet någonsin och de bästa modellerna någonsin!
Vi sa till varandra att vi skulle kunna ha bara Emmaljunga eftersom de nu har så många modeller i olika smaker och så många färgsättningar!
Visste ni att Emmaljunga är de enda vagnarna som tillverkas i Sverige så här är detingen Kinaimport som gäller...

Det är alltid lite svårt att ta bra bilder eftersom jag inte äger någon dyrbar kamera och inte är fotograf men, men jag bjuder ändå på lite bilder!

Jag och mina kära systrar har om man ska summera helgen i Tylösand haft det fantastiskt bra! Vi har bjudits på underbar mat, dryck och mött gamla och nya Emmaljunga vänner=)!
På fredagen träffade vi två supergoa tjejer från babyproffsen i Jönköping och dem höll vi ihop med nästan hela helgen.
Vi lärde även känna en kul och lite "speciell" kille från England som hade en barnvagnsbutik där (babylicious) och han sprudlade verkligen...
Han var gay (och en övertydlig gay) och dragartist på kvällarna och säljer enligt källor massor av barnvagnar!! Så det kanske är ngt för oss på Våra Små, skratt!

Nej, nu vill jag inte tråka ut dig mer!
Vi hörs snart igen! / Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar