torsdag 25 juni 2009

Vilken härlig dag!

Snart har vi det sår här fint på vår uppfart=)!
Neo och Lexus lajar runt!
Hej min vän!
vilket underbart väder... jag slutade kl 14 idag och sedan dess har jag och barnen badat och badat! Nu sitter jag hos min syster Hanna och barnen badar igen men nu inomhus och tillsammans med sin kusin Lexus!

Min kära man håller på för fullt utomhus och förbereder för morgondagen då ngra kommer och ska lägga marktegel på vår framsida, samt uppfart!
Jag kunde inte föreställa mig att det var så mycket jobb innan plattorna kommer på!

Tyvärr har jag inget nytt från butiken men jag återkommer med bilder nästa vecka!

kram igen! sofia

1 kommentar:

  1. Vad härligt ni har det!!!!!!!!!!!!! Passa verkligen på att njuta av det underbara vädret....
    Kram Kristina

    SvaraRadera