onsdag 10 juni 2009

sova länge är för mig en dröm...


Åh vad jag är trött! Sedan jag fick vårt första barn för snart 8 år sedan har jag varit fixerad av sömn...
Jag planerar hur jag ska få mina 6-8 timmars sömn och drömmer om långa härliga sovmornar!
Men ännu värre var det när barnen var mindre nu har det blivit bättre de sover allt längre och vaknar aldrig på nätterna! Men ändå tänk att få ligga och kura i hop sig i sin varma sköna säng utan krav...:)!
Sitter nu på jobbet och har googlat på fina sovrum och hittade en säng som jag glatt skulle krypa ner i! Sängen skulle nog passa bättre till Tindra men vadå...



Nej nu ska jag drömma vidare och öppna butiken!
Kram!

2 kommentarer:

  1. Känner som du...Tänk att få sova!
    Kramar Flisan

    SvaraRadera
  2. Kan bara instämma/Lisa

    SvaraRadera