fredag 8 oktober 2010

En riktig myspys fredag!

Hallå min fina vän hoppas du har haft en bra dag och får en underbar helg!
Jag sitter här i soffan men min dotter Tindra och myser med Idol och chips;-)
Idag jobbade jag till kl 18 så farfar (världens bästa)hämtade på fritids då Jonas är i Italien.
När jag kom hem från jobbet så hade Neo åkt på födelsedagskalas (tack syrran för att du lämnade honom)och jag och Tindra hade lite egen tid.
Och när jag hämtade Neo på kalaset kl 20 var han så trött så att han bad om att få gå och lägga sig;-).
så nu är det bara jag och Tindra igen...

Jag har fotat lite från butiken idag för jag blev så stolt vid stängning när jag gick och städade och tittade på allt fint! Nu menar jag inte att skryta men både jag och syrran Emma sa till varandra när vi beundrade butiken (hihi) att så fint som det är på Våra Små just nu så fint har det nog aldrig varit:-)

Här kommer ett litet bild smakprov, varsegod!

Hejdå! Kramar Sofia


















Tindra och jag önskar dig en riktigt trevlig fredagskväll!

8 kommentarer:

  1. Hej Sofia! Vad trevligt att återigen få läsa om dig och butiken! Har saknat blogginlägg här ett tag... Ha en trevlig helg!
    Kramar Marielle

    SvaraRadera
  2. Hej! va kul att du är tillbaka nu, har följt dig sedan länge (har saknat dina inlägg) men detta är det första kommentaren jag gör hos dig :)
    Butiken är ju bara sååå fin, älskar ALLT hos er, är ofta inne och kikar och klämmer på allt fint.
    Ha en mysig helg.
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej Marielle och Jenny!
    Jag bockar, bugar och framförallt niger för att ni läser gillar min blogg:-)

    Tack tjejer, många kramar Sofia

    SvaraRadera
  4. Å vilka snygga hängar med stjärnor. Vad kostar de, de skulle passa perfa i Oliwes nya rum vet bara inte vart de ska hänga än, ska bara lista ut de först och övertala mannen;)

    SvaraRadera
  5. Klart du ska vara stolt, ni har en VÄLDIGT fin butik!!!
    Kul att du börjat blogga nu igen efter lite ledigt.

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  6. Åh, så mycket FINT! Blir nästan alldeles galen! :) Vill ju ha det mesta.....

    Och du är lika FAB och snygg som alltid!
    Ha en fortsatt mysig helg!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  7. Oj så fint ni har i butiken nu. Var alldeles för länge sedan vi var hemma och vi kommer nog tyvärr inte kunna åka hem förrän i jultid. Hälsa familjen från oss i Skåne. Kram kram Emma med familj

    SvaraRadera
  8. Heeej Emma,Malin,Blondetty och Sofi tack för att ni också tycker det är fint:-)

    Kram på er!

    Ps Malin stjärnkrokarna på rad kostar 149:- och de enkla 49:- (tror att jag minns rätt).
    Ps Emma vi får ses till att ses till Jul och då ser jag fram emot att krama på er lilla bebbe(hihi)och Svea så klart!!

    SvaraRadera