onsdag 13 oktober 2010

Nyfiken, stolt och förväntansfull!



Hej rara bloggis:-)

Den här dagen har verkligen gått fort både på jobbet och hemma och nu väntar jag bara på morgondagen! För imorgon är den årliga barnvagnsmässan för oss inom barnbranschen.
Så imorgon drar vi iväg tidigt på morgonen till kistamässan för att spana på barn/baby nyheter;-) och jag lovar att informera om vad som komma skall...

Jag har även varit en stolt mama idag (jag är alltid stolt men idag var jag det extra)för Tindras discogrupp hade uppvisning efter halva terminstiden och hon var så duktig!
Hon hade takt,kroppskontroll och det kommer verkligen inte från mig, hihi.

Sedan väntar jag med spänning på att telefonen ska plinga till för nu är vår rara vikarie Martina på förlossningen så snart kommer det en till Våra Små bebis;-)
På fem år har 6 st som jobbat hos oss blivit gravida (då är även syrran inräknad)och det är ju inte illa:-)

Vi hörs snart igen!

Kramar Sofia

Ps kolla in dessa läckra åkpåsar här nedan;-)










De här underbara åkpåsarna från The Buppa Brand har nu kommit in på Våra Små.
Visst är de underbara? Vintern blir helt klart roligare med dessa åkpåsar i vagnen...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar