onsdag 6 oktober 2010

Shame shame shame on me;-)!!!

Hallådär fin bloggvänner!

Jag får börja med och be om ursäkt för att jag inte har bloggat på länge och tacka för att så många av er kommit in på Våra Små för att höra om jag lever...;-)

Lever gör jag i allra högsta grad, men det har varit så mycket på sistone så att jag har tyvärr inte hunnit satt mig ner med datorn! Nu ska jag dock försöka ta tag i mitt lilla intresse igen dvs bloggen.

Vad har hänt då under min bloggfria månad undrar ni säkert! Jo ni förstår att någon gång i April i år såg jag att tv 4 castade folk till ett tv-program och då sökte jag på skoj och hade inte en tanke på att gå vidare:-).
Men det som hände var att jag fick göra mååånga intervjuer och kom med så nu har jag varit borta från butiken, familjen för inspelning av programmet...
Tyvärr har jag skrivit på ett kontrakt som innebär tystnadsplikt men jag lovar att efter detta "spektakel" har sänts så kommer jag att blogga hej vilt om det;-)
Programmet visas ngn gång i Jan/Feb 2011 så fram tills dess har jag måste jag knipa!!

Nej nu måste jag skynda mig iväg till jobbet men vi hörs snart igen!

Jag önskar dig en riktigt fin onsdag...

Kramar i massor Sofia



Ps vi har fått in de allra härligaste saccosäckarna man kan tänka sig;-) Glöm Fatboy nu är det Sitting Bull som gäller;-)

Sitting Bull har helt underbara mönster på sina tyger och finns självklart också i enfärgat, passar från ett par månader upp till 8-9 år!






9 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Vilka fina säckar. Blir sugen att köpa dem till grabbarna! :)

    SvaraRadera
  2. Nästa 1½ månads blogguppehåll, så de var banne mig på tiden att du hittade tillbaks.
    Vad kostar den där Bull grejen verkar ju skit cool.
    Som sagt välkommen tillbaks kram malin

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny & Malin skönt med ett välkommnande, tack;-)

    Sitting Bull säckarna kostar 1698:- i designtygerna och de enfärgade ligger på ca 1300:-.
    Jag måste även poängtera att de är stora 130 cm X 90 cm ngt som inte bilden visar...

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Härligt att du äntligen e tillbax.
    Som vi väntat.
    Men ååå du säger inte vad det handlar om, nu blev jag ju nyfiken. du kan väl åtminstone säga till så man har möjligheten att se dig på tv?

    Kram Sofi.

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka! Du är efterlängtad bland oss läsare. Det är alltid lika trevligt att läsa din blogg. Så jag efterlyser gärna fler kommande inlägg.

    Jag väntar också med spänning på att se dig på TV i början av nästa år.
    Du kommer med all sannolikhet se lika snygg ut på tv som precis som du gör i verkligheten...
    Din fina utstrålning och personlighet kommer verkligen att lysa igenom tv-rutan.

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  6. Tack snälla Sofi och Kristina(jag rodnar av allt smicker)...

    Kramar en röd blondinmama *blink*

    SvaraRadera
  7. Södertäljegänget väntar med späääääning! Vi kommer att bänka oss framför TVn och sedan bjuda in oss till Örebro för att höra alla detaljer som inte fick sändas. Alternativt, ni kommer hem till mig och vi har en tjej-slash-vin kväll.
    Puss o kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Kan bara hålla med Sofi och Kristina :)
    Välkommen tillbaka!

    Kram Sandra (Olivia, Thea o Lennox mamma)

    SvaraRadera
  9. Puss & tack Sandra:-)

    Kram, kram Sofia

    SvaraRadera