måndag 11 oktober 2010

Strängare straff, JA TACK!

Hej på dig fina bloggvän hoppas du har haft en bra måndag!
Jag har haft en bra dag men gått och känt mig så arggg över idiot våldtäktsmännen som härjar runt i fina Örebro:-)
Enligt polisen så verkar det ju vara två st puckon som triggar varandra.
Hoppas verkligen polisen tar dem snart och de får stå till svars för sina avskyvärda handlingar!
Någonting som också gör mig så arg är straffen som är allt för låga, jag tycker att man ska höja straffen och visa bilder på alla sexbrottslingar!!

Nej nu till något positivt jag och Min kära fina kollega Alexandra festade i loss idag (igen) på en krispig ekologisk choklad(måste vara nyttigt,hehe)och den är så fantastisk god så den måste du bara prova om du som jag älskar choklad:-)
Vi köper den på handelsboden, stallbacken när vi blir sötsugna och jag har även sett den på Ica Maxi (där är den 10 kr billigare)...
Alexandra visar chokladen här nedan!

Vi hörs imorgon, kramar i massor//S


2 kommentarer:

  1. Ja visst är det helt fruktansvärt och obehagligt!? Läste om alla platser för överfallen i dagens NA och nu kommer man knappt våga gå ut innan någon grips... Usch och fy!

    Skickade ner Henrik till er idag så nu har vi äntligen ett fint Rice-hus här hemma. Är så glad, så glad! Frågan är om jag kan hålla mig och låta det bli en julklapp =)

    Ha en fin kväll! Kraam

    SvaraRadera
  2. Folk som begår sådana typer av brott borde kastreras med en slö skridsko UTAN någon som helst BEDÖVNING.
    Hoppas att de där svinen åker fast.

    SvaraRadera