fredag 29 oktober 2010

Försmak av Halloween.



Så här såg morgonen ut hos oss innan skolan:-) Tindra förberedde sig för maskerad i klassen och Neo gjorde en liten smypremiär inför Halloween...
Tänk det var inte längesedan vi började att fira Halloween här i Sverige och jag tror att i vilket fall mina barn tycker att det är minst lika skoj som att gå påskkärringar/gubbar.
Nästa helg kommer vi att ha en Halloween fest med några vänner och deras barn och då ska vi klä ut oss och äta och dricka gott. Jag tog fel på helg men det går ju lika bra att spöka ut sig nästa helg...

Nu ska vi mysa till det lite med smörgåstårta från smörgåsbutiken och lite tv på det.
Goder afton och kram på dig, Sofia.

4 kommentarer:

  1. Skönt att alla är friska nu då! Roligt att få klä ut sig lite!
    Ha en riktigt mysig fredagskväll. Här blir det snart Idol förstås!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Jag möte ett gäng häxor ifrån Tindras klass när jag hämtade Oliwer idag. De såg riktigt otäcka ut:)

    SvaraRadera
  3. Vilka ruskiga barn ; ) Jag tycker det är kul att vi börjat fira halloween här!

    Hoppas ni har en bra helg =) Kram

    SvaraRadera
  4. Hej min kära bloggvän!
    Coola costumes ;) Kan tänka mig att barnen gillar Halloween... min lille son är lite för liten men nästa år så!
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kramar Eleonor

    SvaraRadera