söndag 17 oktober 2010

Mäss-skvaller;-)

Hej kära vänner!
Hoppas er helg har varit bra och att ni känner er laddade för en ny vecka!
Jag är otroligt laddad för veckan som kommer efter att ha varit på en mkt givande och inspirerande barnmässa!
Om ni bara visste alla nyheter som ramlar in i butiken här framöver men främst jan/feb 2011!
Jag är ganska så sliten efter tidiga mornar och sena kvällar så för dagen nöjer jag mig med detta korta inlägg och bjuder på lite bilder här nedan!

Vi hörs, kram Sofia




Det bästa med alla mässor vi besöker är förutom att se alla nyheter och träffa alla trevliga leverantörer HOTELLFRUKOSTEN;-)
Mums vad det är gott!!




Akta Graco kommer med många nyheter 2011 men dessa två gillade vi extra mycket. Bilbarnstolen är godkänd upp till 25 kg bakåtvänd och är härligt rymlig även för en 4-åring. Barnvagnen är lätt,har en schysst design och kommer att ligga på ett vettigt pris= me like...



Här är en bild från torsdagens middag på hotellet som bekostades av en av vår "favoritleverantör" Färg & Form.Vi hade så trevligt och skrattade så mycket att vi blev tillsagda av hotellpersonalen, hmmm jag anar avundsjuka:-)




Fredagens branschfest bestod av buffe med mat fån alla världens hörn, en trollkarl och disco och sist men inte minst partyglada utställare och inköpare:-)!


Den här barnvagnen var min absoluta "favorit" på mässan. Detta är en special edition med New York som motiv kommer även att finnas i tyger med karta över London (då ser man de röda dubbeldäckarna lite här & var) och en världskarta. Självklart kommer Icandy att finnas på Våra Små...



4 p är ett företag som vi gillar skarpt, fina produkter och trevliga säljare:-)



Om någon vecka har vi även lite av boobs fina bassortiment i butiken, på bilden läggs den första ordern.



Passar bra till alla oss som gillar vitt;-)
Den här fantastiska vagnen kommer ut till butiker i vår (och finns då självklart på Våra Små)...



De här fina paraplysulkyna (obs dålig bild pga dålig fotograf=mig) kommer till Våra Små i vår och priset kommer att vara 995:- ....!!!

7 kommentarer:

  1. Å så spännande att få gå på mässa och spana in allt fint! =)

    Vi kommer att behöva investera i en ny bilbarnstol inom kort så man kanske skulle vänta på Acta Graccos nya. Vi har ju deras babyskydd nu. Hm, måste komma in någon dag och höra med er vilka märken som är bra!

    Ha en fortsatt fin kväll!

    Kraam K

    SvaraRadera
  2. Så kul med en massa nytt! Vad cool vagnen med New York-motiv var!

    Var inne på Våra Små i lördags och kikade efter NovaStar-jackan. vet du om det kommer in någon i storlek 86?

    Vad kul ni ser ut att haft det! Ni är så fina och snygga tjejer!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Ni verkar haft en trevlig helg! Vad kul med så fina nyheter! Fastnade för paraplysulkyn från Cresent! Bara 995.- kommer och köper! /ch

    SvaraRadera
  4. Just nu pågår en tävling i min blogg om ett valfritt barnsmycke! http://joosefinea.blogspot.com/2010/10/tavling-karamell-design.html

    SvaraRadera
  5. Vad fin den helvita vagnen var! Men nu behöver man ju ingen vagn längre ; )

    Hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera
  6. Du, bilden var före hotellpersonalen kom hahaha.
    Underbar kväll och vilka bra inköp ni gjort!
    Crescent gillade jag!

    SvaraRadera
  7. Oh vad roligt, jag älsksr boobs kläder, deras design, när man är gravid givetvis. Nu hoppas jag dock att jag har varit gravid för sista gången såjag ska sälja av mina boobkläder, med sorg. För de är riktigt snygga.

    Så roligt det verkar vara att gå på mässor!!

    SvaraRadera