onsdag 6 oktober 2010

Onsdagen i all sin glans...

Hej hopp onsdagskvällen!

Hoppas ni har det bra ute i stugorna här hemma sitter jag och pustar ut framför tv:n.
Tindra och jag slötittar på bonde söker fru samtidigt som jag bloggar lite och försöker sammanfatta dagen.
Idag efter jobbet fick barnen ta med sig varsin klasskompis hem så det har varit full fart ihuset. Vid 17-tiden åkte Tindra på danskurs och då kom syrran Hanna och hennes Lexus över och så passade vi på att äta kvällsmat tillsammans och därefter blev det lek fram tills Neo bad om att få gå till sängs...:-)

Vi hörs imorgon!

Go`natt kramar Sofia



Det här är en vanlig syn när jag och min älskade syster träffas...
Antingen sitter någon av oss framför datorn eller läser någon tidning eller går och plockar! Men men vi gillar att hänga med varandra även om vi inte alltid talar;-)



Neo min Neo tog med sig sin kompis Omar från skolan idag.


Lexus bus har käkat plättar hos oss ikväll och så har han även badat lite med kusin Neo:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar