onsdag 20 oktober 2010

Nyheter på Våra Små!

Hej fina vänner!

Hoppas allt är bra med dig idag har jag vaknat på rätt sida igen:-)
Idag gjorde jag halvdag på jobbet och därefter åkte jag och barnen hem och myste med fika och sedan har vi bara ägnat oss åt lugna hemma aktiviteter dvs lego(Neo),dator,tv,pyssel(Tindra) och plock & städ(Jag)...
Vi har även fått in nya vackra saker till Våra Små under dagen som jag visar bilder på här nedan!

Vi hörs snart igen!

Kramar Sofia





Om Tindra eller Neo bara hade varit lite yngre så hade denna fina tygservis från Oskar & Ellen garanterat stått på deras rum!






Dessa fina tygböcker från Oskar & Ellen finns nu hos oss:-)
Lite mysigt att spara minnen i från ditt barns första år!



Dessa fina vimplar från Oskar & Ellen som är 3 meter långa finns nu på Våra Små!


Nu kan vi på Våra Små stoltsera med de allra finaste skötbäddarna som finns i Sverige!! De kom in i butiken idag och finns i molnens alla kulörer och gillar man inte molnen så har vi andra mönster;-)



Idag har jag och barnen bara varit hemma och myst efter skola/jobb.
Visst blir man mer hemmakär nu när höstmörkret är här...

3 kommentarer:

  1. Åj, vad snällt att du lagt undan jackan. Jag kommer in så fort jag kan.

    Tusen tack!

    SvaraRadera
  2. Vad fin soffan blev!!! Du sparade väl dynan? =)

    kram

    SvaraRadera
  3. Hugos jacka säljs inte så du behöver inte stressa Therese:-)

    Och till dig Sara säger jag bara "Äntligen en kommentar från min vackra vän" hihi!

    Kramar Sofia

    SvaraRadera