söndag 24 oktober 2010

Ensam hemma!

Hello fina vän!

Jag kan knappast tro att det är sant men jag är ensam hemma;-)! Neo är hos en kompis sedan ett par timmar tillbaka likaså Tindra och mannen åkte ut ett ärrende så nu är jag alldeles själv! Tystnaden som är i huset är såå rofyllt och jag har tänt ljus lite här och var och bara njuter...

Tänk innan jag fick barn så var jag så sällskapssjuk och satt i telefon de få stunder jag var ensam hemma. Då hade jag aldrig kunna tro att jag skulle kunna upskatta tystnaden och lugnet;-)!

Hoppas du hade en fin gårdag, vi blev inbjudna till syrran på lördagskvällen och där bjöds vi på småplock (min familjs favorit).
Kusinerna tjoade runt och vi vuxna drömde om vår resa till Thailand som sker i Januari.

Nu måste jag sluta för nu kommer mannen och kidsen hem;-) skönt med lite ljud igen...*ler*!

Kramar Sofia






Lördagsmys med syrran och hennes familj;-)



Martina som jobbar hos oss på Våra Små kom förbi och visade upp sin lille Desmond 9 dagar. Han var såå söt och liten så vi blev helt förtrollade och vad tror ni barnen började tjata om....? Just det ett syskon!

3 kommentarer:

  1. Tack för lånet av din son idag;) gjorde att jag fick en lugn dag utan tjat.
    Å Sofia visst är de väl dags för ett syskon, tänk vad söta de är de små liven.

    SvaraRadera
  2. Hej ett litet tips till dig;)

    iLoveGratis är en sajt där man kan skänka bort prylar och möbler man inte behöver istället för att slänga de, på så sätt sparar man pengar men samt hjälper mijön genom att du låter prylen återanvändas!

    Är du en student eller någon annan som behöver möbler och prylar till inredningen av hemmet? hitta det mesta gratis på sajten...

    Just nu finns det 1000-tals prylar som skänks bort allt ifrån gardiner till soffor, bokhyllor och bilar.

    Tipsa gärna dina läsare om sajen:)

    SvaraRadera
  3. Men vilken liten söt! Kanske dags för syskon nu då ; )

    Mysigt med lite egentid hemma, behövs faktiskt ibland!

    SvaraRadera