måndag 8 november 2010

Bad Monday!

Hej, usch vilken dålig start jag har haft den här morgonen! Jag vaknade med huvudvärk och är så hes så att jag låter som en riktig häxa (eller det är jag ju ändå).
När vi skulle iväg till skolan så gick inte Tindras cykel att låsa upp för låset hade frusit så det var bara att börja promenera. Vi kom 10 minuter försent tack vare detta (skäms)och när jag skulle hoppa på min cykel till jobbet så hade växeln frusit...
Så jag har fått cykla på ettan och trampat som en dåre men kom knappt fram till jobbet, SUCK!
Men nu kan väl bara dagen bli bättre *ler*!!

Jag bjuder på lite bilder här nedan på min FAVORIT spjälsäng/juniorsäng från Danska Sebra.
Sebra sängen växer med barnet och användningstiden är ca 0-7 år och därefter så kan man trolla lite så blir den en soffa:-)





3 kommentarer:

  1. Hoppas att din dag bara blir bättre och bättre nu då!

    Sängen från Sebra är min absoluta favorit också! Synd att den är så pass dyr bara....

    Sköt om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att dagen vänder till det bättre för dig.
    Har man mycket att göra så är det extra jobbigt om något krånglar, speciellt när man är stressad. Hoppas att du får möjlighet att koppla av. Ibland gäller det att ta vara på ljusglimtarna som dyker upp då situationen känns hopplös.

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Hej Blondetty & Kristina och tack för omtanken:-)
    Kram på er!!
    /Sofia

    Ps dagen som hade en dålig början vände och blev bra...

    SvaraRadera