fredag 12 november 2010

Och vinnaren av Lodgeråkpåsen är.....


Endel (främst tjejer) klagar ju på att allt ska vara så jämställt, jag klagar inte utan uppfostrar min son till den perfekta mannen (skämt)...
Ikväll åt vi tacos och som ni ser på bilden ovan så står Neo och skär gurka samtidigt som kusin Lexus tittar och lär...
Neo och Lexus ska kunna allt sk "kvinnogöra" när de lämnar boet *ler*.

Men nu ska jag inte upphålla dig något mer ikväll utan här kommer vinnaren av den fina Lodgeråkåsen.
STORT GRATTIS Hanna Svensèn!
Och till er som inte vann så säger jag bara att nästa gång så kan det vara din tur:-)!

Go´kväll kära vän, kramar Sofia

Ps Jag ringer dig Hanna på måndag för att bekräfta vinsten:-)

1 kommentar:

  1. Åhh vad glad jag blir!!! Tack snälla!! Jag brukar aldrig vinna nåt så det var riktigt kul!!
    Tack tack!
    Kram Hanna

    SvaraRadera